Wednesday, April 21, 2010

sembilanovember

tetibe aku rasa aku makin jauh dari sesuatu yang aku sayang.
rasa pelik.aneh.
tak taw nk describe cem ne.
atau semua tuh perasaan aku je?
perasaan ni buat aku tak yakin tentang sesuatu yang seharusnya aku YAKIN.
macam ada benda yang hilang..
pergi buat sementara..
macam ada benda yang dah tak indah..
lenyap seketika..
sepi yang buat aku rasa mati!

sakit dan pedih datang tiba2..
luka yang dalam tapi kejap rasa sakit kejap tak perit..

perasaan ni buat aku kusut..
buat aku fikir bukan2..
buat aku hilang keyakinan..
buat aku lupa apa yang aku nak buat sebenarnya..

aku tak taw nak luahkan dari segi apa..
macam mana..
mula dari A atau 1?
tah yang mana mula yang mana akhir.

nak mengeluh tapi perlu ke?
nak merintih tapi perlu ke?
nak menangis tapi .. air mata tak reti nak keluar da.

nafas tersekat2..dada sesak..
macam mana nak rungkai suatu rasa yang kita sendiri tak taw apa sebenarnya rasa tuh?

4 comments:

  1. dah lebih seploh kali aku coba baca..tapi sampai ayat kedua terus takleh masuk jugak...tu yang aku skip sampai ayat terakhir je

    ReplyDelete